tisdag 23 mars 2010

Skivrecensioner, intervjuer och liverecensioner...

...försöker jag samla ihop i ett arkiv i form av systerbloggen BiblioteKarin och den har varit i gång ett tag som en del av er nog vet. Närmre bestämt sedan två år tillbaka. Men det har hänt sorgligt lite fram till nu, endast drygt 40 texter har publicerats på den bloggen under hela denna tid. Men nu!

Nu ska det bli fart och jag har för avsikt att läga upp minst ett inlägg om dan närmsta tiden för att komma ikapp. Idag lade jag in det sista som publicerades under 2008, nämligen intervjun med Hoest i TAAKE, så nu ligger jag bara drygt ett år efter i tiden :)

Den som vill läsa något jag skrivit tidigare finner det alltså enklast samlat här, det mesta är tidigare publicerat på WeRock.se och en del från 2006-2007 på Bandit.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar