fredag 14 september 2012

BEHEMOTH på Close Up-båten i november!

Nergal, promobild
BEHEMOTH blir med på Close-Ups kryssningstur i november! Helt fantastiskt tycker jag och när man dessurom plussar på med TIAMAT (ny skiva i oktober) finns inte mycket som kan hålla mig ifrån att boka hyttplats. Ja, mer än jobbet då, måste kolla det först.

Turen går torsdag kväll till fredag, 15-16 november (så det är klart att torsdag förmiddag kan jag jobba iaf om det inte går att lösa). Sedan tidigare är även CANDLEMASS klara, dem såg jag i somras på Metaltown, men tror det blir en bra grej med att se dem i denna typ av miljö.

Övriga band är för mig okända (Always War, Thundermother och Smash Into Pieces) eller i stort sett helt ointressanta (Turbonegro, Imperial State Electric). Men det räcker så gott med BEHEMOTH och TIAMAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar