måndag 14 februari 2011

Misseen covers

Jag måste bara skriva av mig en sak, så kan jag hoppelsevis få lämna det därhän sedan...

Varenda gång jag återser en mindre version av TRIDENTs omslag till "World Destruction" ser jag två små vättar/tomtenissar som klänger på varsin grindstolpe och kastar blickar mot varandra. Fast jag sedan länge vet att det är två fasansfulla slingrande ormar som fräser vettet ur varandra på distans i nån slags kamp om styrkeposition ...men sen är den tillbaka igen, illusionen, så fort jag tar ett steg bakåt och slänger en blick över axeln.

Nå, låt er nu inte bedras av mina synvillor utan läs gärna recensionen av albumet på WeRock och titta sedan ordentligt på den fullskaliga bilden nedan så behöver ni aldrig göra om samma fatala misstag som jag...


Om den är bra? Ja, men det är klart, visst är den det :) Här kan du höra "World Destruction" på Spotify.

1 kommentar: