måndag 16 januari 2017

Hjälp - vad ska jag se fram emot nu?

Så här dags i början av året brukar jag ha en hel lista med albumsläpp som jag ser fram emot de kommande månaderna. Men inte i år. Jag kollar olika sajter, t.ex. allmänt så pålitliga Metal Archives och hittar väldigt lite att riktigt glädjas åt i den kommande utgivningen så här långt. Ingenting jag känner särskild längtan efter.



Å andra sidan kanske det kan bli ett De nya upptäckternas år? Så jag tar hemskt gärna emot tips på spännande band/albumsläpp som du som läsare tror jag skulle kunna gilla. Eller förresten, det behöver du inte tro, tipsa mig gärna om det du själv ser fram emot.

Tackar hoppfullt på förhand!

5 kommentarer:

  1. Faktum är att jag också tittar mer bakåt på det jag missat under året som gått än framåt just nu. Soen släpper ju nytt snart - det är ju alltid bra - och Kreator. Annars har jag inte mycket som jag verkligen längtar efter just nu..

    SvaraRadera
  2. Tack för tips Chief! Kreator har jag aldrig fastnat för men Soen låter ju spännande. Visst har du recenserat dem på WeRock tidigare, eller?

    SvaraRadera
  3. Fin blogg! Precis upptäckt den, så har ingen koll på din smak. Men släpp som jag ser fram emot är bl a Pallbearer, Unearthly Trance, Mastodon, Immolation och Junius. Men det är ju jag :) Hittills i år tycker jag Code Orange, Demonic Death Judge och The Great Old Ones är tre trevliga släpp. Iron Reagan också för den delen. Och nämnda Kreator.
    //P-O (Veckans Vrål)

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentar och tips "Veckans Vrål"! Ska kolla in din blogg också. Jag är inte så aktiv på bloggen här f.n. som du märker, lite mer aktivitet på WeRock http://werock.nu/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du gillar den :) Ska verkligen kolla in Werock!

      Radera