söndag 25 april 2010

Är IN FLAMES omslag det snyggaste?

Är det, som jag pläderat för, IN FLAMES, som gett oss det snyggaste hårdrocksomslaget någonsin? Eller är det kanske MORBID ANGEL, DISSECTION, GUNS N ROSES, ENTOMBED eller BLACK SABBATH? Alla dessa är föreslagna kandidater på WeRocks samlade bästalista. Själv har jag börjat vackla lite när jag sett kollegernas listor, senast då Metallbibliotekariens, nästan så jag måste ändra mig... Rösta på din favorit på startsidan eller gå in i forumet och skriv oss på näsan vilket albumomslaget är som klår dem alla med hästlängder :)

En liverecension av SCAR SYMMETRYs spelning i Avesta i tisdags har vi också haft glädjen att få publicera. Det är WeRocks gästskribent Calle "Vivo" Eklund som står för den, med bland annat en rad snygga foton från scenkanten. Väl värt att kolla in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar