söndag 18 april 2010

At the Gates, Armored Saint och Mäbe

Skribenterna på WeRock.se är fortsatt högaktiva och den här veckan har vi publicerat ett nytt DVD-tips, AT THE GATES "The Flames Of The End" som Martin hyllar stort, och dessutom Roberts intervju med gitarristen i amerikanska ARMORED SAINT, Joey Vera.

Kommande vecka presenterar vi skribenternas listor på Snyggaste albumomslag, och jag har fortfarande problem. Jag kan faktiskt inte utse sex stycken omslag som jag gillar speciellt. Ett par stycken är givna, men vi får väl se, min lista får väl bli lite kortare än de andras annars...

Jag lyssnar en del på MÄBEs debut för närvarande och det kommer en recension så småningom. Om inte Thåström hade funnits hade detta varit Thåström - om du förstår hur jag menar.

"Söker lögner får sanning till svar" på Spotify

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar