onsdag 14 april 2010

Dagens lista

AealoLänkar nedan en spotifylista som representerar vad jag lyssnar mest på just nu. Hoppas något faller i smaken :)

Listan innehåller låtar från nya album som Dark Tranquillitys, "We are the void" och Rotting Christs "Aealo", nyupptäckta Khomas "The Second Wave" tillsammans med höstens Behemothmästerverk "Evangelion" samt ständiga följeslagare som Tremor, "This is Primitiv Hate" och Ensalvement of Beautys "Megalomania". Dessutom Keep of Kalessin från "Kolossus" i väntan på nya albumet.

Kims spotifylista

3 kommentarer:

  1. Blev lite inspirerad, så jag kunde inte avhålla mig från att göra en egen lista, haha! Har fortfarande svårt för ROTTING CHRIST - det är liiite för oortodoxt för mig, men jag misstänker att det är det du går igång på?

    SvaraRadera
  2. Tack för listan, kul med lite nya band att lyssna in sig på. Trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittar nåt trevligt i listan Stones, önskar även dig en trevlig helg :)

    Ja, Metallbibliotekarien, man får ge ROTTING CHRIST lite tid och mentalt utrymme... men det är klart det inte passar alla. Tack själv för inspiration :)

    SvaraRadera