måndag 20 december 2010

Strax utanför topp 10 (18) - ZOMBIEKRIEG

ZOMBIEKRIG - ”Undantagstillstånd”

Thrash på svenska med skräcktema. ZOMBIEKRIEGs debut tidigare i år var såtillvida lite unik. Bra är det, även om det inte räcker ända till topplistan, och ett extraplus hos mig får sångaren för sin hesgälla röst som hetsar fram låtarnas texter över musikspåren.

Du finner Jontes recension av "Undantagstillstånd" på WeRock. Som du kan läsa där i kommentarerna tyckte jag han var lite väl återhållsam i sitt beröm...

Musiken finns inte på Spotify, i vart fall inte gratisvarianten, så för att "kompensera" får du två låtar från Youtube nedan.


3 kommentarer:

  1. Oj då, tanken hade inte slått mig... Jag röstar nog på tjej ändå!

    SvaraRadera
  2. Haha, och jag hade aldrig tänkt kille, innan nån påpekade möjligheten :)
    (Ursäkta att jag bryter ditt sätt att svara på kommentarerna på den andres blogg, men jag tycker det bara förvirrar. Dessutom hindrar det i stort sett helt en tredje part att ge sig in i diskussionen, och det tycker jag är synd.. Hoppas du inte misstycker?)

    SvaraRadera
  3. Har du nån mail man kan nå dig på? har en fråga till dig.

    skicka gärna svar till t_norstedt@hotmail.com

    SvaraRadera