fredag 6 juli 2012

Mer Getaway Rock Festival på WeRock.se

BLACK DAHLIA MURDER på GRF 2912
foto Kitty Rossander
Martin och Kitty öser på med nya rapporter från Getaway Rock Festival. Från torsdagskvällen recenseras THE BLACK DAHLIA MURDER och GHOST, och idag har men hunnit med dels LILLASYSTER och MESHUGGAH, dels metalcorebandet AUGUST BURNS RED.

Själv är jag glad, vilket jag kommenterat i artikeln, att LILLASYSTER får lite av den uppmärksamhet de förtjänar, det är mycket hjärta i det bandet. Däremot har jag till dags dato fortfarande inte förstått mig på GHOSTs storhet, oavsett att jag såg dem på förra årets IN FLAMES-turné; jag är inte särskilt imponerad av den scenshow "alla" andra tycks dyrka...

AUGUST BURNS RED däremot imponerades jag av redan på Metaltown 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar