onsdag 19 juni 2013

Skogsröjet - spelschema 2013

Utöver de större festivalerna Bråvalla och Metaltown hoppas jag också kunna bevista Skogsröjet även i år. Förra årets festival var mycket trevlig och höll hög standard. När nu spelschemat är släppt ser jag att de band jag är intresserad av i stort sett är samlade under lördagen; DARK TRANQUILLITY (hoppas såklart få höra material från nya skivan!), LILLASYSTER, CRASHDÎET och legendariska TWISTED SISTER. Fredagen tycks bli en ganska tysk historia, åtminstone vad gäller huvudbanden, med både KREATOR och HELLOWEEN på största scen.

Röjet går av stapeln 26-27 juli och biljetter är inte köpta ännu så kanske nöjer jag mig med lördagen denna gång. Får väl se hur festivalsugen jag är igen om någon månad :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar