söndag 9 december 2007

Detta är inte ett julklappstips...


Kanske gör du som jag och försöker fira så lite jul som möjligt? Och då tänker inte jag försöka bidra till den allmänna köphetsen i dessa mörka tider.


Det kan dock aldrig vara fel med lite tips om nya skivsläpp. Färska recensioner om en massa nytt, bland annat All Ends, Gamma Ray och Opeth, kan du läsa på Werock.


Här finns också en intervju med Niclas Engelin från göteborgsbandet Engel som jag senast skrev om i samband med deras spelning på Arenan.

6 kommentarer:

  1. Det var en riktigt bra recension du skrev om Engel! Creds!

    Ge mig julklappstips!

    SvaraRadera
  2. Har du hört nåt från Wasse om Werock? Har inte kunna komma in på sidan alls på två dagar...

    SvaraRadera
  3. Tomasz: Tack! :)

    Metallbibliotekarien: Nej, det är samma här, satt just och svor över det...

    I övrigt är jag just nu i återhämtningsfas efter en "helvetisk" helafton med The Black Crusade igår! Kommer upp lite bilder och text här snart.

    SvaraRadera
  4. Ah - gött :) själv sitter jag och försöker överträffa mitt inlägg om Black Crusade *skratt* svårt eftersom det nog är det inlägg jag är mest nöjd med överhuvudtaget :D

    SvaraRadera
  5. Ja vad har hänt med werock? Har inte heller kommit in. Han svarar inte på mail eller sms. Måste ha gått under jorden =)

    SvaraRadera
  6. NU är sidan uppe igen :-) Som jag skrev i mailet i morse så dekativerades den under ett par dagar, SÅ SURT.

    Så ni som inte har fått mail tillbaks, nu vet ni att det beror på att jag inte fått några mail, inte för att jag är en elak j-el :-)

    Så nu kör vi så det ryker igen.

    Tomczek: Svar till dig kommer, försökte skicka till dig men jag fattade som sagt först inte att sidan och därmed werock-mailen hade kraschat. Svar ikväll, promise :-)

    SvaraRadera