torsdag 26 november 2009

Ny liverecension på Werock

Paradise Lost, 2009, foto: Chief Rebel AngelWerocks nye skribent, bloggkollegan Chief Rebel Angel, var igår på Debaser Medis, Sthlm, och spanade in PARADISE LOST och SAMAEL. PARADISE LOST var huvudband, men för min del hade jag varit än mer nyfiken på veteranerna SAMAEL som jag fördjupade bekantskapen något med i samband med att jag skrev om dem på Wikipedia. Ett exempel på deras 90tals-sound, från Youtube, nedan.

Själv håller jag på att lära mig tekniken bakom att lägga upp artiklar på Werock och den här recensionen var det tredje försöket. Jag lär mig lite mer varje gång och denna gång blev det också en liten, länkad, miniatyrbild på startsidan. Efter många försök att hitta rätt kod/adress osv. Men det är ett kul pyssel, och alltid roligt att lära nytt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar