torsdag 8 mars 2012

Supergruppen ADRENALINE MOB

ADRENALINE MOB, 2011. Foto: wikipedia
Självklart blir man nyfiken när forne DREAM THEATER-trummisen Mike Portnoy, som rätt traumatiskt lämnade bandet för något år sedan, slår sig samman med SYMPHONY X-frontmannen Russell Allen och andra mer eller mindre prominenta deltagare i ny konstellation. ADRINALINE MOB släpper nu sitt debutalbum och förstasingeln ser du nedan. Gott röj!

Recension blir det på WeRock.se när jag fått lyssna någon liten vecka till på promomaterialet. 16 mars släpps albumet. ADRINALINE MOB dyker också upp på Sweden Rock 8 juni.



2 kommentarer:

  1. Även detta är riktigt dåligt. Skrev inte du om bara bra musik? ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den här låten, lite förvånande för mig själv. Videon är dock inte imponerande... Vad jag tycker om hela albumet kommer upp på WeRock om nån liten vecka. Men du har rätt - jag får be om ursäkt för tilltaget med METALACHI :)

    SvaraRadera