måndag 27 februari 2012

BEHEMOTH på Münchenbryggeriet ikväll...

Är det så här det ser ut i logen just nu?
(Foto från BEHEMOTHs webbplats)
BEHEMOTH är där, jag är det inte. Ikväll på Münchenbryggeriet i Stockholm tillsammans med CANIBAL CORPSE, MISERY INDEX m fl.

Jag har dock stort hopp att det kommer rapporter från WeRock-kollegerna; Robert är där i kväll och Martin ska inte bara se härligheten imorgon i Göteborg utan även intervjua trummisen i CANNIBAL CORPSE, Paul Mazurkiewicz. Har du någon fråga du skulle vilja ha svar på från Mazurkiewicz och bandet kan du skicka den till Martin via WeRocks facebook.

4 kommentarer:

  1. So far - MISERY INDEX var bra. Redigt fett ljud.
    LEGION OF THE DAMNED får jobba för att följa efter...en inte alldeles lätt uppgift.
    Bra lokal.
    BEHEMOTH slår världsrekord i antal motiv på sin merch.
    Tomasz är här, kände knappt igen honom där jag stod i mina egna tankar.
    På det hela....bra! :-)

    SvaraRadera
  2. Låter toppen det där! Min hyllning till Behemoth ikväll blev att jag skickade in 3*3 frågor med bandet som tema till Rock Science förslagsmejl för det nyplanerade "Extreme Metal"-tilläggsspelet. (Om de kommer med vet jag ju inte :)

    Du kan också bidra till spelets frågor: http://www.rockscience.tv/questions/

    SvaraRadera
  3. ...och just nu står Nergal med mannar på scen.
    Det är en lite sliten frontman som kämpar som ett djur och i vanlig ordning bjuder på sig själv.
    Kvalitetsskillnad på BEHEMOTH och övriga!

    SvaraRadera
  4. Jag blir riktigt som rörd... med tanke på Nergals nyligen genomgågna svåra sjukdom. Tack för din liverapportering, Robert!

    SvaraRadera