måndag 26 oktober 2009

Bloggpyssel

Länklistan till höger har uppdaterats med en ny intressant blogg som jag har följt ett tag, Metal!, som själv beskriver sig som "...massor av matnyttig läsning samlat på ett enda ställe!", och jag kan bara hålla med. Ett par bloggar som inte uppdaterats särskilt ofta har samtidigt tagits bort.

Nu har vi inte sett IN FLAMES live på ett års tid! (Efter att ha sett dem vid tre tillfällen förra året...) I december är det dags. För att mildra längtan vill jag dela med mig av en av bandets absolut bästa låtar, Clayman, från 2000 års album med samma namn. Fler IF-videor kan du se i högermarginalen. (Det funkar inte riktigt som jag tänkt - än)



7 kommentarer:

  1. Vet inte riktigt om du haft min blogg som länk till höger, men om du tagit bort nyligen så kanske jag ska informera om att bloggen inte är död. Det är mitt webbhotell som gått ut och jag har inte hade inte råd att förnya på förra hotellet. Jag håller som bäst på att få upp bloggen på nytt hotell, men samma adress.

    När det är gjort så kommer jag dessutom ta tag i bloggandet igen.

    SvaraRadera
  2. Tack för påpekandet. Jag har den under RSS-bevakning, så dyker den upp under samma adress så får jag antagligen en hint om det. Eller så får du börja skriva på en enkel gratis-blogg som vi andra ;) Hojta gärna till ändå när flytten är färdigt, om nu inte bevakningen skulle funka...

    SvaraRadera
  3. Tack Kim för en bra och intressant blogg! den enda jag läser förutom min egen :)

    SvaraRadera
  4. Du måste se Bullet Ride från deras USA-vända 2000, innan Anders skaffade dreads. Jag har aldrig sett någon headbanga så hårt till en låt som han. Det ser riktigt hårt ut ;)

    SvaraRadera
  5. Anders, jag tackar ödmjukt för de goda orden :) Och ett besök på din blogg rekommendera jag alla som inte bara vill läsa och lyssna, utan framför allt få njuta av otroligt vackra bilder, just nu mest av allt magiskt blanka isar...

    Tomasz, tänker du på den här? Han slår nästan ikull där i början :) http://www.youtube.com/watch?v=utHYO4F-JbE

    SvaraRadera
  6. Kim - tack för tillägget.
    Jag har just kört igång (för runt en vecka sen..) med videomaterial i högermarginalen - just nu Slayer "War Ensemble" - är det ungefär så du vill ha det? Hojta för hjälp i så fall! (chief-rebel-angel@hotmail.com).

    SvaraRadera