söndag 15 januari 2012

Recensioner och liverapport på WeRock.se

Lite mitt i månaden-recensioner har publicerats på WeRock.se och för min del är det norska thrashbandet NEKROMANTHEON som satts under lupp. Som jag nämnt (tjatat om?) tidigare är skivan "Rise, Vulcan Spectre" fantastiskt bra och hade jag haft lite ytterligare lyssningstid vete tusan om inte betyget höjts ännu ett steg. Men det är bra som det är också.

På sajten återfinns också en recension från konsertpaketet Gothenburg Winter Metal som ägde rum igår. Det är WeRocks senaste tillskott på skribentlistan, Kitty, som skriver mycket intresseväckande - det var för länge sedan jag såg DARK TRANQUILLITY senast - och dessutom med några riktigt fina bilder från gårdagskvällen på Trädgår´n i Göteborg.

Mikael Stanne, foto: Kitty Rossander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar