tisdag 12 januari 2010

Mer återfunnet

Coheed and Cambria
COHEED AND CAMBRIA dök också upp ur gömmorna vid senaste skivhyllestädningen. Bandet som har gjort fyra temaplattor efter sångaren Claudio Sanchez bildberättelser om just Coheed och Cambria. Storyn är därmed slut vad jag förstår, men vad vore en serie idag utan en ordentlig pre-historia efter den egentliga berättelsen :) I april kommer således det nya albumet Year of the Black Rainbow. Nå, jag bara tackar för att bandet fortsätter släppa skön musik.

Nedan The Suffering från tredje albumet med det omöjliga namnet "Good Apollo, I'm Burning Star IV, Volume One: From Fear Through the Eyes of Madness". Just det.

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt album, jag håller med och jag ser fram emot det nya släppet. De senaste blev dessvärre bara ok i mina ögon.

    SvaraRadera